PINGVINBARN

Tjugosjunde Februari
Mycket har hänt.
 
Saker jag inte vet hur jag ska sätta ord på, saker jag inte förstår helt själv och saker som är helt underbara. En väldig blandning med andra ord. Jag vet inte riktigt vad som är bloggvänligt heller, med tanke på de inblandade, samtidigt som jag vill dela med mig av mitt liv och vad som händer.
 
Vi kan väl börja med de två största händelserna. Jag och Henke valde att gå isär helt och hållet. Vi har kontakt dagligen men det är väl mest formellt och rör frågor om Cedric för det mesta. Men är otroligt glad att vi kan ha en konversation, disskutera saker och ses utan att det känns dumt och konstigt. Henke och jag har ju ändå hållt ihop i över tre år och både för Cedrics skull och vår egna så känns det väldigt onödigt att skiljas på dåliga termer! 
 
Det andra stora som hänt är väl att jag faktiskt bott i Uddebo nu ordentligt ett bra tag och börjar komma in i det här med att bo själv! Tycker det är ofantligt tråkigt dock. Blir så rastlös.. Ska försöka komma igång med träningen snart igen tänkte jag. Det borde ju hjälpa med rastlösheten. Även om jag saknar motivationen.
 
Annars då? Jo, dagarna rullar väl på. Försöker ha det så lättsamt och roligt jag bara kan. Isa har fyllt år, vi åkte till Hop N´ Pop för att fira det. Åt lite på resturang osv. Var en superdag! Sen har jag umgåtts med min fina vän Albin, han bjöd på pizza och så snackade vi en massa skit! Jag har även träffat en nygammal vän, en kille jag kände i gymnasiet. Han är trevlig, har otroligt bra humor (vi kanske har samma men erkänner inget) och riktigt rolig. Tänk att jag gått miste om denna vännen så länge. Han kom hit på pannkakor i fredags och fuskade som en get i kortspel. Men jag vann överlägset i Finns i sjön så det får vara okej.
 
Idag är tanken att jag och lillasyster ska ut på promenad en sväng, sen hamnar jag nog framför en serie innan jag kryper ner under täcket. Peace out.