PINGVINBARN

Fem Saker
Fem saker jag gjorde igår kväll:
♥ La en ansiktsmask
♥ Tvättade
♥ Tog kort på mina fina katter när de sov ihop i min säng
♥ Smsade med M
♥ Lyssnade på musik och dansade
  
Fem ljud jag kan höra just nu: 
♥ Tangentbordet och surret från datorn
♥ Det blurrande ljudet av messenger när någon börjar skriva på konversationen
♥ Torsten som dricker vatten
♥ Fåglar som kvittrar
♥ En presenning som fladdrar i vinden
  
Fem plagg jag aldrig bär:
♥ Baggy jeans
♥ T-shirt under en tjocktröja
♥ Smala klackar
♥ Lågmidjade jeans
♥ Keps
 
Fem saker jag gör innan jag går och lägger mig:
♥ Äter kvällsmat med Cedric och pratar om dagen
♥ Tvättar ansiktet och borstar tänderna
♥ Skriver godnattsms
♥ Tar på mig mitt täcke och mina två filtar
♥ Skickar för många snaps
 
 
 
Fem saker jag helst äter:
♥ Riktigt saftigt och välstekt kött med massa smak
♥ Pizza
♥ Glass med min fina Isa
♥ Teriyakikyckling med nudlar
♥ Kakor och saft
 
 
Fem saker som är knepiga med mig:
♥ Jag blir väldigt lätt förvirrad och kan tappa bort mig i tankarna ibland, hänger inte alltid med i konversationer för min hjärna är upptagen med att annat.
♥ Jag tycker det är viktigt att berätta för andra vad jag tycker och tänker. Tycker jag om någon så bara MÅSTE jag berätta det för dem, även om det inte är på ett kärleksfullt plan utan bara att någon är en sjukt härlig människa  så måste jag berätta det. 
♥ Jag får så otroligt lätt blåmärken att det kan se ut som att jag varit i slagsmål med en lyktstolpe ibland vilket gör att jag blir väldigt känslig. Som en gång lyfte min bror mig genom att ta tag i mina armar och lyfta mig rätt upp och sen sätta ner mig, jag hade handmärken på mina armar i två veckor efter det. 
♥ Jag har ett stort behov av förändring. Gillar inte när saker ser likadant ut för länge eller rullar på på samma sätt jämt. Mycket därför jag färgar håret ofta.
♥ Jag faller väldigt lätt. På alla sätt det går att falla på.
 
 
Fem appar jag gillar:
♥ Twitter
♥ Instagram
♥ Snapchat
♥ Messenger
♥ Spotify
 
 
Fem saker jag ska göra i veckan:
♥ Träffa M
♥ Gå på föräldramöte på förskolan
♥ Gå på promenad med Isa ute i skogen
♥ Njuta av solen och alla vårtecken som börjat komma
♥ Hämta hem lilleman på lördag, min lilla buse