PINGVINBARN

Helgen
Helgen som varit har varit väldigt bra. Vi har umgåtts mycket med Henriks sida av familjen och bara mått bra!
 
  • Vi startade helgen med att skaffa lite nya möbler. Sitter dock och kollar på fler grejer! Vill så gärna göra om i vardagsrummet.. Känns alldeles för "ungkarl" om man frågar mig. Allting är svart och hela vardagsrummet blir så mörkt! Nu har vi ny TVbänk i alla fall. Den är i vit högglans med en grå fake-betong till skiva. Såå fin är den men den passar ju inte in bland resten såklart. Så jag sitter och tittar på lite olika alternativ till soffbord. Vill gärna ha en i vit högglans så de matchar men har även tittat på marmorbord. Marmor är ju såå fint!
De till vänster är från IKEA och jag tänkte sätta decorplast i marmor på glasskivan i så fall. Den till höger är från Chili och är sååå fin. Men lite dyr tyvärr..
 
  • Henke fick även en ny grill av sin bror som tyvärr ännu inte ivigts. Men det kommer! Vi hade lånat ner Tina och Leifs grill för att kunna grilla allihopa innan haha. Så skönt med en egen och så gott det kommer bli i sommar! Längtar efter sena grillkvällar med vänner och familj ute på altanen..!!
 
  • Morsdag firades tillsammans med ovannämnda. Leif fyllde år samma dag så blev många att fira! Vi käkade allihop på värdshuset i Limmared och hade det allmänt härligt bara. Jag och Tina fick varsinn morsdagbox från Glossybox av Henke, jag fick även ett armband från Thomas Sabo av honom men vi bestämde att skicka tillbaka det så ska jag kolla på ett annat istället!
 
  • Lilleman har blivit fri från sin feber och tydligen var det fler förskolebarn som hade varit hemma samtidigt för feber. Märkligt! Och vi har inte sett skymten av nästa tand heller.. 
 
Jag på morsdag! Har en såå fin klänning som vi hittade på NA-KD outlet i borås. 80kr gav jag. 80(!!!)kr. Sjukt nice