PINGVINBARN

Vinterparadis
Hur mycket jag än avskyr att det ligger 20 cm snö ute på backen just nu kan jag inget annat än att tycka det är förbaskat vackert. Speciellt en sån här dag där solen skiner och himlen är riktigt blå! Himlen känns redo för våren men backen har missat inbjudan helt haha. 
 
I alla fall. Jag passade på nu medan lilleman sover middag att fota lite.Väldigt lite. Men jag har fotat i alla fall! Tycker vår utsikt är så härlig, synd bara att vattnet knappt syns för isen och snön, längtar tills det blir varmt och vattnet syns här uppefrån! Sabaton hängde med mig ut en sväng med, jag gick inte längre ut än på altanen, så fick tagit bild på honom med! Han är ju så förbaskat söt och stilig vår lilla kille!
 
 
 
 


#1 - Iza Palm

Men gud, vilken liten söt fluffboll! Ser hur gosig ut som helst! Härligt med sol också, här lyser den med sin frånvaro och mer snö faller från himlen xD

Svar: Ja visst är han underbar! :D nej men vad tråkigt! Hoppas att solen tittar fram hos er snart med :)
PINGVINBARN