PINGVINBARN

Tidig morgon

I natt fick jag sovit hela natten. Lilleman väckte mig inte en enda gång och det var skönt! Inte bara för mig utan för honom med, ingen mår bra av att vakna mitt i natten och inte kunna somna om ❤


Dock vaknade han kvart över sju, så det var bara att traska upp! Kände mig dock utvilad då tack vare en god natts sömn. Lilleman vaknade på gott humör idag med vilket också var skönt! Han har haft lite mer än en vecka som han varit väldigt krävande, gnällig och på dåligt humör. Känns som att vår glada och goa son är tillbaka nu! 

Vi är nästan hundra på att han har tand på g och så är han förskyld på det med ju. Näsan rinner konstant på honom och han har en redig rethosta emellanåt! Håller tummarna att han är frisk till måndag bara ❤

Idag blir det en slapp dag. Ska försöka städat lite. Henke tog det mesta igårkväll innan han åkte till jobbet och det var såå skönt att vakna till ett hus som såg okej ut! Ingen disk att ta och borden avtorkade ❤ guld värt!! Nu sitter vi i badet jag och lilleman och lär spendera nästkommande timme här ungefär! Härligt!