PINGVINBARN

morgon!

Godmorgon! Inatt blev det lite jobbigt. Cedric vaknade första gången vid elva, fick lite mer mat, somnade om. Sen vaknade han vid två och var pigg. Stod upp i sängen och hoppade när jag kom in. 


Jag fick gjort lite mer mat till honom som han åt men det tog tid för honom att somna om. Jag somnade igen vid tre kanske och då hade han somnat med. Dock vaknade han till vid fyra igen men somnade om strax efteråt som tur var! Upp gick vi halv åtta och nu äter vi frukost. 

Lilleman får youghurt med bananbitar i, något som han tycker är väldigt gott! Sen blir det duscha lite snabbt för lillemans del och jag ska sminka mig lite, klä på oss kläder och sedan bege oss mot förskolan! Idag ska vi var där lite längre och äta lunch tillsammans med dem. Ska bli kul att se hur det går! 

Annars så ser dagen ut som så att Henke beordrade mig att åka iväg med lilleman på eftermiddagen så Henke kunde städa hemma. Så himla snäll är han!