PINGVINBARN

Lite sömn

Idag är jag såå trött. Lilleman har blivit superförskyld och täppt i näsan så i natt vid halv elva vaknade han i gallskrik för han kunde inte andas med nappen i munnen och inte sova utan nappen. Efter mycket om och men så tog jag honom till vår säng. Henke jobbar ju som sagt natt så det var bara mysigt att ha lilleman där ❤

 
Dock så när jag trodde att allt såg ljust ut och att han hade somnat så började han böka runt. Vrida och vända på sig. I en timme höll han på så med små pauser emellan där jag tänkte "nu! Nu hitta han så han kan somna!" Men tji fick jag! Klockan två satte han sig upp, fick syn på min prydnadsnalle och skulle ha den. Sen skulle han ha allt annat på nattduksbordet med! Mobilen, doftljusen... gick då in med honom till hans säng igen och där somnade han. Jag somnade igen vid halv tre någon gång! 
 
Henke kom sen hem vid halv sju, väckte mig å sa att han va hemma (precis som jag vill att han gör!) och så klockan sju ringde mitt larm. Fick stängt av det och skulle somna om och sova till nio tiden hade jag tänkt. Ja men då vaknar ju självklart lilleman halv åtta! 
 
Aja, inte mycket sömn i natt, får lägga mig tidigare ikväll istället. Och ta ett varmt bad nu på morgonen med lilleman kanske? Tur att vi inte har några planer idag! 
i natt när jag trodde att lilleman somnat för natten igen men nejdå! Haha