PINGVINBARN

Ingen psykolog idag

Tappade inatt räkningen på antal gånger lilleman vaknade. Dock vaknade han inte ordentligt någon gång utan skrek till två tre gånger och somnade om. Med en halvtimmes mellanrum ungefär. 


Henke kom hem och väckte mig i vanlig ordning och skulle få upp mig till psykologen. Jag var så trött dock att jag knappt orkade öppna ögonen så han lät mig somna om. Lilleman väckte mig vid halv nio så det var skönt! Men är tyvärr inte piggare för det.

Idag blir det att ta det lugnt. Jag ska försöka få städat lite om lilleman (och min kropp) tillåter och så ska vi idag steka kebabkött och ha i wraps! Aldrig testat det innan men det låter gott! Hoppas ni får en fin fredag kära vänner ❤

Tulpanerna har gjort ett spurt och växt ordentligt! Så de ska klippas ner idag med. Gillar verkligen dessa tulpanerna där det är en hint av lila, superfint!