PINGVINBARN

Byta ut allt i min garderob

Igår på vår datenight gick vi ju in i en skoaffär! Och jag har helt snöat in mig på stövletter. Det är ju så underbart snyggt! Känns vårigt och vuxet. 


Jag har länge velat ta tag i min garderob som sett likadan ut sen jag gick i högstadiet nästan. En hel del har min syster fått, sånt jag växte ur när jag blev gravid tillexempel. Men annars är allting detsamma. Det känns tråkigt och för barnsligt. Inte alls som jag längre!

Min kropp förändrades väldigt efter Cedric kom och det jag passade i förr är inte alls lika smickrande på min kropp idag. Det har tagit mig ett år att inse haha. Dock så har jag fastnat väldigt för en stil nu och hade bara plånboken gått med på det hade jag bytt ut allting i gaderoben! 

Först och främst hade jag köpt mig ett par stövletter. Svarta, bruna eller gråa. Eller en av varje! Någonting i stil med dessa: 

Och sen hade jag fyllt på med tröjor och bodys i svart, grått, beige, militärgrönt, vinrött, gammelrosa och vitt. Det är mina färger det! Älskar tröjor med en fin urringning eller snygg rygg, gärna gosiga i grovstickat eller tighta i ribbat. Jeans är ju lättare att hitta, bara att gå in på hm så har man två par för 150kr. Jag gillar de jeans som är höga i midjan, tycker de passar min kroppstyp bäst och får mig att känna mig fin! ❤