PINGVINBARN

Måndag

Måndagen började med mys i Cedrics rum. Jag vek tvätt och lilleman satt och läste medan Henke ordnade frukost ❤

 

Jag såg ut såhär igår! Testade en ny foundation som jag köpte på gekås och jag gillar den! Känns bra på huden och täckte bra. Så jag kände mig snygg! Tröjan är också från gekås och är såå skön!

 

Innan Henke åkte till jobbet hann han och lilleman med lite mys! Han var jätte pappig och ville vara hos Henke hela tiden ❤ tyvärr så var han ju tvungen att åka iväg.. 

 

Jag satte på hög musik med en gång när Henke åkt och så började jag städa och göra iordning i köket! Gjorde rent ordentligt på bänken och gjorde det fint. Lilleman var en ängel heeeela dagen verkligen! Lekte för sig själv hela eftermiddagen. Jag vet inte hur många gånger jag gick in till honom på hans rum för att se så han levde bara för han satt så tyst och fint. Han hade det hur bra som helst, läste i sina böcker och lekte med sin klosslåda bland annat. Då och då kom han till mig i köket och ville upp i famnen. Då satt vi med en bok och läste och han var hur mysig som helst! Värderar de stunderna så högt när han kan sitta i famnen på mig och bara vara ❤ jag la honom sen vid kvart i sju för han var så trött att han inte tyckte någonting var roligt mer. Och när jag hade lagt honom insåg jag hur trött JAG var! Höll på att somna ståendes Hahah.