PINGVINBARN

Tryckt mot rutan

Efter min sköna spastund så väckte jag Henke så han kunde hjälpa mig med att smörja in ryggen. Och medan jag väntade på att torka så åh han frukost för att sen åka och hämta lilleman! Inte alltid jag väcker Henke så han kommer upp innan lilleman ska hem men idag så! 


Cedric var så söt med när jag lämnade imorse, gick in själv på förskolan, fick en kram av en tjejkompis och skrattade när jag pussade honom hejdå. Känns så bra i mammahjärtat då! ❤

Vi åkte sen ner till Tranemo för att handla, tanka bilen och lite så. Sånt där tråkigt! Bästa var att Ica hade fått in massvis med grillkött så nu vet man att det är vår på riktigt. Om bara vädret ville vara med på samma noter haha. Här har det blåst jättemycket! 

Annars har dagen varit bra, lugn och skön. Henke fick spelat nu på kvällen och jag tecknat lite. Lilleman gav oss gapskratt deluxe och var riktigt go nu på kvällen! Han tyckte det var roligt att titta ut genom altandörren medan Henke fixade med kattluckan. Så plötsligt trycker han ansiktet mot rutan och ser såå rolig ut! Hahaha, har skrattat gott åt bilden Henke lyckades ta!