PINGVINBARN

En bra dag!

Dagen idag har varit så himla bra. Jag har varit glad och haft energi idag med!


- Tina skjutsade oss till förskolan idag då Volvon var inne på service och Henke var iväg med Sabaton i Borås. Var jätte kul att ha med henne till förskolan så hon fick se hur det ändrats under åren! Henke och Emil gick ju där som sagt men det var ju ett tag sen haha. 

- Väl hemma fick jag möblerat om! Jag blir ju så rastlös och trött på samma dag ut och dag in som den Sanna tvilling jag är. Så jag tog mig an vardagsrummet! Gjorde det simpelt och bara vände på allt. Där tv stod står nu datorn och tvärt om. Och det känns nytt och kul! 

- Jag har fått tvättat jätte mycket! Fem maskiner totalt. Inte illa när man är mitt i en ommöblering haha.

- Tina och Leif kom ner idag igen. Tycker det är så mysigt att umgås verkligen! Och att se lilleman med dem.. finns inte ord för kärleken!! 

- På tal om Tina och Leif så fick jag även klippt Leifs hår idag. Inte illa va! Hahah. Känns jätte kul att han litar så på mig, även om han kanske inte bryr sig om riktigt hur det ser ut egentligen, och faktiskt tyckte det blev bra! Jag klipper ju Henkes hår med så nu är det bara Emil kvar om han vågar. 

- Lilleman hade dessutom en såå bra dag på förskolan. Fröknarna verkar trivas med honom och tycka om honom. Han ligger och sover så gott när jag kommer för att hämta vilket visar att han själv känner sig trygg där! ❤