PINGVINBARN

Pannkakor med bacon

Idag har det inte varit någon direkt händelserik dag. Lilleman väckte mig tiiiidigt och ville inte somna om. Men efter en del strul så somnade han tillslut och sov till tio-elva någon gång, han vaknade och var på så himla gott humör då! Skönt att kunna sova ut när han bestämt sig för att vakna tidigare och sen somna om i alla fall.

När vi sen gick upp så åt vi alla frukost, jag och Henke hade rester kvar från igår då vi åt på thairestaurangen och det var nästan godare idag än igår! Lilleman fick gröt och leka en stund innan han ville sova igen. När han sov så passade vi på att duscha och sen kolla på vår serie. Lilleman vaknade, badade och fick lunch, vi lekte en stund allihopa och sen åkte Henke iväg.

Han skulle hem till sina föräldrar och hjälpa dem kapa ved, jag och lilleman stannade hemma då vi vet att det kan bli rätt sent hos dem! Man vill ju inte åka iväg! Haha. Jag och lilleman hade det mysigt. Vi satt och lekte med hans leksaker, övade på att krypa och gå från sittandes till mage, vi åt lite gröt och så fick han sovit en liten stund medan jag mailade alla skolor!

Henke kom hem för inte alls längesen, nu står vi och steker pannkakor med bacon i och lilleman nattas. Vi ska kolla på vår serie och så ska vi kramas. Länge. För det behövs verkligen! Älskar kramar, det är någonting med en riktigt go kram som får allt att kännas okej igen, får själen att lapps ihop lite till.

Imorgon kväll är det jobb, lika så torsdag och lördag. Kommer bli super bra!

#1 - Angelica

kramas är den bästa närheten som finns, framför allt den från barnen tycker jag, de är ju så uppriktigt ärligt och kramas för att de vill inte för att man säger åt sambon att de måste haha xd

Svar: Ellerhur! Cedric har inte börjat kramas så riktigt än, han kan visa tydligt att han vill vara i någons famn men kramarna är inte riktigt där :(
Hahah jaa precis så! Tur att man har en sambo som mer än gärna ställer upp på kramar här :)
Kram på dig! :D
PINGVINBARN