PINGVINBARN

Helg, älskade helg
Igår så hade jag och Henke bestämt att vi skulle sitta hemma i våra myskläder, han skulle spela och sen så skulle vi kolla på Harry Potter. Han frågade mig efter frukosten vad vi hade bestämt i helgen och jag tog fram min almenacka och visade att där var det tomt. Perfekt kände vi båda! 
 
Men så fick Henke ett sms där hans kompis frågade vilken tid vi tänkte komma. Och vi båda kände oss jätte dumma! Tänk att vi höll på att missa att vi skulle på kompishäng hos hans kompis Edvin.. Henke hade ett kompisgäng i gymnasiet men de umgås inte alla längre vilket är jättesynd. Men så hörde Edvin av sig för en vecka sen och ville samla ihop killarna igen! 
 
Så efter lite smått panik över att vi satt i softarkläder och helt i oordning fick vi fixat oss snabbt och åkt iväg. Väl hemma hos Edvin väntade Andreas och senare kom Daniel och hans flickvän Stephanie, så käkade vi pizza, drack god dricka och satt och snackade skit. Det var super trevligt verkligen! Kul att få träffa Henkes vänner med, får vi göra om! 
 
Nu sitter jag i min morgonrock, Henke sitter och spelar och katterna ligger utslagna i soffan brevid mig. Och om inget annat är bestämt som virrat bort i planeringen så vankas det pizza och Harry Potter idag. Vi har sett fem filmer än så länge så sakta men säkert betar vi av dem! 
 
Vad ska ni göra i helgen? :)