PINGVINBARN

Vår helg!

Helgen blev inte som tänkt. I fredas åkte Isa och hennes mamma till Liseberg vilket gjorde att Isa var suuuuper trött på lördagen så hon kände inte för att ses. Blev att jag, Henke, Ceddeman och Henkes familj åkte till Hofsnäs för att titta på bilar. De hade otroligt många och snygga bilar!! Vi tog även en fika och förklarade krig med några getingar.

Sen åkte vi hem, lilleman var supertrött och somnade i bilen, la honom i sin säng direkt när vi kom hem och han sov en bra timme eller två! Så åt vi lite och sen åkte vi till Svenljunga för att se om Texasdan var nåt att ha!

Vi gick ett varv på torget och sen drog vi mot Emil. Det va inget att ha alls och jag blev jättebesviken. Men det blev en lyckad kväll hos Emil istället! Käkade revben, snackade skit och hade det allmänt gött. Åkte hem sent, vid elva, och vi sov gott hela natten sen.

På söndagen så vaknade vi och kände för en riktig slappardag. Vi alls tog på oss riktiga myskläder och bosatte oss i soffan! På kvällen kom Isa och Lena och så käkade vi hemmagjord pizza. Jag bakade eget bröd som jag tycker blir riktigt bra!

Isa var jätte glad efter Liseberg och pratade om det hela kvällen, så vi tänkte ta med henne dit nästa helg så får Henke leka av sig lite med! Haha. Jag är inte så jättemycket för att åka massa, är ganska rädd av mig. Tycker det är minst lika kul att se andra ha roligt! Bara jag får spela på mina hjul sen 😉

Är så tacksam över alla som vi har i våra liv, över henkes familj, över min familj och över alla vänner som vi har! Men speciellt över vår familj. Så mycket kärlek som mina killar ger mig, är obeskrivlig! ❤️