PINGVINBARN

Dagen idag och dagen imorgon

Idag vaknade jag med en stor knut i magen. Ångesten var påväg att göra sig påmind. Är mycket som händer och jag har många tankar som rör sig i mitt huvud. Får aldrig någon ro. Får aldrig må bra.

Henke vaknade och var sitt underbara jag. Kramade om mig, berättade hur ingenting är mitt fel, att jag redan gjort allt jag kan och hur underbar han tycker jag är. Han skrev till mitt jobb och fick lugnat mig. Han är så jäkla bra, så himla lugn och sansad när jag mår dåligt. Vet precis hur han ska göra för att ångesten ska gå över för tillfället. Bästa han ❤️

Vi fick somnat om och jag vaknade av att Cedric hade vaknat och ville komma upp. Klockan var då runt elva och lilleman var på strålande humör! Kan inget annat än att bli glad när man ser honom, världens finaste, goaste och sötaste lilla unge man kan tänka sig! Vi gick upp och så fixade vi frukost. Jag och Henke kollade på vår serie och lilleman fick gröt.

När Cedric la sig för en tupplur så passade jag på att slå in lite julklappar! Har köpt till Lena (lillemans mormor), Isa och Stephanie än så länge och beställt hem till Leif, Josephine, Bella, Sabina, Carro och så ett sista paket till Lena! Vi har bestämt presenter till alla som ska få men vi tänkte att det är bättre om vi inte köper allt på samma gång haha. Så kan man spara lite! Är ju ändå så tidigt ute så vi har ju tid på oss att få hem grejerna och ut och shoppa!

Annars har vi egentligen inte gjort någonting. Jag har varit väldigt känslig det senaste och orkar väldigt lite. Med så är det ibland! Och det är okej. Tar nya tag imorgon, då ska jag prata ut hos Albin, min psykolog, och så ska jag till tranängsskolan för att börja på mitt nya jobb som vikarie där! Ska bli spännande och riktigt kul! Kommer jag förhoppningsvis få fler tider och med det mer pengar på kontot. Win win situation!

Nu ska vi sova, upp tidigt imorgon! Kram på er ❤️

Lite natthumor med lilleman, innan han la sig för natten! Hahah han är så söt vår älskade pojk ❤️
#1 - Josefine

Hej inget roligt med ångest varför skrev han till ditt jobb är du sjuk idag

Svar: När jag får ångest så vill jag inte sätta mig i bilen. Jag är sjuk, psykiskt, som ingen ser. Så ja, jag var sjuk idag!
PINGVINBARN