PINGVINBARN

TIONDE APRIL
Helgen som var.. Jag säger bara: GE MIG MER!
 
Började helgen med att lämna lilleman på förskolan och åka till psykologen. Det gick jättebra och var skönt att få prata ut lite. Sen åkte jag och handlade och kom sen hem till ett strålande väder. Isa slutade skolan vid halv tre, så fort hon kom hem så gick vi på promenad. Var riktigt härligt ute och jag uppskattar verkligen tiden vi får ihop när vi är ute så jag och Isa. Vi kommer varandra närmare och närmare för varje dag känns det som! Lena bjöd på mat efter promenaden och sen stack vi ut igen. Hängde på garagetaket en stund och vandrade i skogen. 
 
Lördagsmorgonen spenderade jag med Isa med, men vid ett åkte jag till Josephine och gjorde mig iordning tillsammans med henne. På schemat stod bowling, god mat och firande av vår fina Bella. Och vilken lyckad kväll vi hade! Det var verkligen såå roligt allting. Allt från att det blev ett projekt och äventyr att hitta den perfekta presenten till Bella (en ananasplanta), till bowlingen och maten och promenaden till och från stan. Allt. Vill igen! Är så underbart att se vilka härliga tjejer vi alla är och vilken härlig kväll vi alla kan få ihop. 
 
Söndagen vaknade jag ganska död haha. Jag och Isa beslöt oss för att sätta ihop hennes studsmatta och invigde den. Lena lagade mat och vi åt första måltiden ute på altanen. Så himla härligt väder var det med. Vi gungade i hängmattorna ett tag och bara njöt. Blev lite solbränd faktiskt men det var väldigt värt. Sen hängde vi på taket en stund igen innan Lena tvingade iväg oss på Acroyoga. Både jag och Isa tvekade väääldigt på att hänga med men hade inget val. Och tur var det! Båda tyckte det var jätteroligt! Var en upplevelse verkligen haha.