PINGVINBARN

Glossybox och pumpor

Fick hem en efterlängtad glossybox idag! Har vänner som har prenumerat på det och varit nöjda, jag har velat ha så himla länge nu och förra månaden sa Henke att han tyckte att jag kunde få unna mig det! Och idag kom mitt första paket.

Så himla fin låda allt kom i! Den kommer jag spara bara för att! Dock så kan jag ju inte påstå att jag blev överlycklig för innehållet men den innehöll några saker jag uppskattade! Är ju svårt att få alla nöjda med grejerna de skickar!

Annars har vi mest slappat idag! Har spelat en del Tekken på ps3, lilleman har varit helt underbar idag! Förutom nu på kvällen, med tanke på att vi drog bak klockan igår så är hans kropp inställd på att det är senare än vad det är, vilket gjorde att han blev jätte trött redan vid sju.

Men det gick bra, vi tog en kvällspromenad och så fick han ätit innan han la sig för natten. Han var lite skrikig ett tag men nu sover han gott!! Under tiden lilleman försökte somna så passade jag och Henke på att göra halloweenpumpor! Jag har aldrig gjort en pumpa innan så det var riktigt roligt. Mycket enklare än vad jag väntat mig!

Jag och Henke gjorde varsinn och så gjorde jag en till lilleman med. Vi köpte en prydnadspumpa som var i rätt form, dock så var den inte orange utan mer vit. Så vi spray målade den svart innan vi skar i den! Tyvärr så lossnade lite av färgen när vi skar men det får jag fixa med lite svart nagellack imorgon. Vi blev jättenöjda med dem! Speciellt med tanke på att det var första gången!

Nu har vi duschat och så slappar vi lite innan vi ska lägga oss. Har haft en go dag, hopps ni med har haft det! ❤️