PINGVINBARN

Vårskor

Alltså jag är ju så käär!! Hur fina är inte dessa?? Älskar den ljusa våriga färgen och att de faktiskt passar till ALLT. Så nu får någon bjuda med mig på en fika i stan så jag kan använda dem med. Känns sisådär att gå med dem när jag hämtar posten på andra sidan grusvägen.. så PING Josephine och Bella och Sabina! 

Har ju redan visat dessa på min instagram så om ni inte följer mig där, gör det! -- kimsmilebramstang --

Perfekta vårskor verkligen. Så himla glad att jag köpte dem! Henke fick ju även han ett par skor. Och jag tycker de är skitsnygga. Jag försöker få Henke att gå från pojkstil till lite mer manligt och det får gå i etapper haha. Men dessa är en bra mjukstart tycker jag! Älskar läderdetaljen vid hälen och de matchande snörena. Och färgen. Henke är en sån som passar så jäkla bra i färg! Vinrött tillexempel är to die for på honom. Även marinblått och orange är färger som han bär riktigt bra. Lite kul när jag själv går mer åt de jordnära färgerna i min garderob just nu och han är så fin i f lite mer vågade färger. 

Dessa skorna är fortfarande klassiska sneakers och pojkiga (i min åsikt) men detaljerna ger det en liten knuff uppåt. Sen att Henke gillade dem med är ju ett stort plus haha.