PINGVINBARN

Vart är bilen?

Efter en mysig förmiddag hos Josephine åkte jag hemåt en snabbis. Och sen bar det av för att hämta lilleman igen! 


Han sov när jag kom. Så skönt att se på honom när han sover och är sådär fridfull och trygg. Gick in och meddelade att jag hämtade honom och körde sedan in vagnen han sov i och tog upp lilleman för att ta på honom ytterkläder. Han blev jätteglad när han fick syn på mig! 

Väl hemma igen så var vi ute en stund. Cedric älskar verkligen att vara ute och det tycker jag är jätte roligt. Mycket för att jag själv gillar att vara i naturen och sen är det ju väldigt bra för kropp och själ. Han fick strosat runt lite som han själv ville med mig strax bakom. Gick och kollade in våra cyklar och satte sig för att vila en stund på vår ramp till förrådet. Där satt han och jag  frågade honom vart olika saker var. Som cykeln, bilen och katterna tillexempel. Och han var såå duktig och hittade allting! Så söt när han säger "DÄÄH!" och pekar! 

Vi gick sen in för att byta blöja och lite så. Lagade mat gjorde jag med och efter en stund kom Henke hem efter att ha jobbat över nån timme. Och vi har sen fått upp en hylla i hallen, käkat, kollat serier, läst massvis med böcker, badat och när lilleman somnade gick vi ut och började rensa och göra iordning i garage och förråd! Skönt att få det gjort innan den riktiga våren kommer! 

Nu ligger vi i sängen för att sova. Ni får ha en fin natt ❤️