PINGVINBARN

Påskfint i hallen

Sakta men säkert börjar det bli lite påsk här hemma med! Jag sa till Henke efter Cedrics kalas att jag absolut inte ville fira påsk hemma för att slippa stressen över att städa och pynta. Speciellt när vi inte äger något påskpynt! 


Men med det sagt så började det klia i kroppen och lite påskfint vill jag ju ha det! Så när jag var och handlade i fredags så köpte jag fina gula blommor och lite fjädrar! Tänkte att liiite pynt kan man ju fixa! Haha. Har även gula blommor i sovrummet, vardagsrummet och köket. Enkelt men så fint! 

Lite lustigt hur hela Sverige förvandlas under högtiderna. Vid jul blir allting rött, vitt och grått. Vid påsk blir allting gult med fjädrar i regnbågens färger och midsommar så är det blommor överallt! Och jordgubbar haha. Tycker det är mysigt! 



Såhär fint blev det i vardagsrummet!