PINGVINBARN

Sommarlista

Nu när vårvärmen äntligen kommit och man faktiskt kan tänka sig att det ändå kommer bli en sommar ändå så tänkte jag göra en liten sommarlista! 



Planer för sommaren: Henke har semester v.28-31 så då är det väl sommar för oss. Den tiden kommer spenderas i Halmstad, Varberg, Västervik och hemma. Men troligtvis mest i Halmstad där Henkes mamma har en stuga. Där väntar glass, minigolf, strandhäng, bad, äventyrsland och mycket grill. En standard sommar helt enkelt! 

Bästa sommarstället? Halmstad! Utan att tveka! 

Här badar du helst: i en jacuzzi, pool eller någon annanstans där det är uppvärmt haha. Gillar inte att bada i havet riktigt. Men det hör ju till det med.

Hur länge ska du vara ledig? Jag kommer troligtvis vara sjukskriven hela sommaren men Henke är ledig v.28-31 som sagt!  

Vad ser du mest fram emot? Värmen. Doften av havet. Gemenskapen. Kärleken och glädjen som kommer med solen. Mår alltid bättre under sommaren! Sen att se Cedric springa omkring och bara ha det gott längtar jag med efter! 

Vad kommer du köpa inför sommaren? Jag vill gärna köpa en snygg baddräkt! Och ett par solglasögon.

Mina hjärtan förra sommaren ❤️