PINGVINBARN

Hej igen!

20 dagar tog det. 20 dagar med ett konstant kli i fingrarna! Jag har velat fram och tillbaka väldigt mycket. 


Allt som hände då för 20 dagar sedan kom som en enorm chock och var ingenting som någon i vår närhet var beredda på, inkluderat oss. Men vi visste hela tiden i bakhuvudet att det självklart skulle gå bra, att vi inte hade någonting att oroa oss för. För vi älskar vår lilleman. Och ja, mitt mående går upp och ner men jag jobbar på det. Jag kommer bli bättre. Jag kommer må bra någon gång. Och jag är verkligen inte beredd på att ge upp det här livet jag har för att några demoner i huvudet vill det! JAG bestämmer över mina val. JAG väljer livet, kärleken och framtiden. 

Jag väljer att bli bra. Jag väljer att fortsätta blogga. Jag väljer att mina tankar och min ärlighet gentemot er inte är något negativt eller fel. Jag väljer att det är okej! Hoppas ni håller med mig! ❤️

Världens finaste lillkille! ❤️
#1 - Alicia

WOHO! Du äger !