PINGVINBARN

Vi startar veckan med...

Ett snökaos. Helt sjukt! Under natten har det kommit över en decimeter snö och lagt sig som ett tjockt fluffigt täcke överallt. Jag som faktiskt trodde att våren var påväg fick mig en rejäl överraskning när jag öppnade dörren imorse haha. Jag hoppas dock att snön försvinner snart och ersätts av härlig värme!

Sen fick jag mig en överraskning när jag gick in till lilleman nu på morgonen med! Dels var han sååå glad när jag kom in och dels hade han bajsat blöjan överfull... Jahopp, var bara att hoppa in i badet med en gång och sätta på en maskin tvätt med nallar och täcke! Men vem tackar nej till ett härligt varmt morgonbad egentligen? 


Idag har vi inga större planer! Ska städa huset och göra fint. Handla måste vi göra med men jag kommer nog inte våga mig ut på vägen utan Henke så får vänta tills han vaknar innan vi åker någonstans! Annars kommer vi högst troligtvis ha en fin måndag ❤