PINGVINBARN

Glossybox

Idag kom min Glossybox för Februari. Ni som prenumererar på Glossybox vet ju redan vad som är i men tänkte ändå visa vad jag fick och berätta vad jag tycker om allt! 



Såhär såg boxen ut! Tycker den är skitfin. Älskar alla mina glossyboxar. Gillar verkligen det grafiska och hårda mot det mer mjuka ordet och sen är jag en liten sucker för den sortens rosa som texten har.

Väl i boxen fanns det fem saker! 


•En mudmask som man gör rent ansiktet med, den kommer säkert göra under för mitt ansikte. Det står att den rengör på djupet, återfuktar och balanserar hyns pH-värde. Samt att den minskar porer, är anti-aging och ger lyster! Känns som en mirakelprodukt och ska bli riktigt rolig att testa! 

•Man fick med en parfym! Det blev jag riktigt glatt överraskad av, i vanliga fall brukar man få en liten liten flaska med ett parfymprov men nu fick man en hel flaska! Och gott luktar den med! Känns väldigt somrig och fräsch. Får mig att längta efter sena sommarkvällar på stranden i Halmstad...

• En ögonfransböjare. Nu har jag ju preciiiiis köpt mig en. Så himla typiskt! Men jag har kärat ner mig totalt i att böja ögonfransarna, aldrig gjort det förr men kan inte förstå att jag gått miste om detta?? I alla fall så fick vi med en, denna är i roséguld vilket är såå snygg! Känns väldigt stabil och smidig!

•Maskara från Maybelline. Har ALDRIG sett en sån borste som denna maskaran har förr. Istället för piggar eller borst runt om så är det bara små korta piggar på en sida! Ska bli väldigt intressant att testa denna haha. Det står att man ska kunna komma väldigt nära fransrötterna och att piggarna separerar fransarna och ger volym genom att lyfta fransarna från roten. Men så säger ju alla, så ska bli kul att sätta den på prov! 

• Sist men inte minst så fick man med ett läppbalsam! Tycker förpackningen är riktigt rolig, ser lite ut som ett suddgummi i neonfärg. Och den har en härlig orange ton i sig, själva balsamet. Och doften är inte att skoja om! Henke sa direkt att den får jag mer än gärna använda ofta! Och det lär jag nog absolut göra.