PINGVINBARN

Förskolan

Igår så krockade förskolan och psykologen men vi löste det så att jag tog mitt möte på telefon medan fröknarna hade Cedric. Efter mötet så fick jag fortsätta hålla mig undan, och det gick såå bra! Han var ledsen i början men de fick trösta honom och tillslut blev han glad igen. 


Jag satt i personalrummet och såg ut på gården när alla gick ut för att leka. En fröken hade lilleman på höften och så gick de till sandlådan. Där satt han sen och hade det bra! De andra barnen lekte med honom ibland och runt honom ibland. Han är ju inte superkul att leka med när han inte kan prata haha. 

Sen gick jag ut till honom. Då hade jag varit "borta" en timme ungefär. Och han var på jätte bra humör! Så skönt. Vi lekte runt med cyklarna, en boll och gungade lite. Sen kom en stor lastbil som skulle fylla på med pellets på förskolan. Den var läskig! Haha. Men alla andra barnen tyckte det var otroligt spännande med lastbilen. 

Vi åkte hem strax efter elva och lilleman var såå trött när vi åkte! La honom när vi kom hem så fick han sova ❤