PINGVINBARN

Förändringar

Hej mina fina läsare! Jag har bestämt mig för en sak nu och det är att från och med måndag så kommer förändringar ske i bloggen! 

 
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, det är för att det inte är jättekul att skriva om sin dag varje dag. Suget finns liksom inte riktigt kvar efter ett tag när varje inlägg börjar med "idag har vi..." eller liknande. Så idag bestämde jag mig för att göra lite ändringar! 
 
Är inte 100 på allt ännu, funderar på att byta bloggportal men det får vi se om jag gör. Trivs väl hos blogg.se men det börjar bli lite "been there done that". Men vi får se som sagt! Kanske bara gör en förändring i utseendet på bloggen...? Det jag dock HAR bestämt mig för är; 
 
•Jag ska skriva om mer. Inte bara om vad vi gjort utan om inredning, om tankar och funderingar, om planer, göra roliga listor och mixa upp det lite bland inläggen! Jag gillar själv att läsa bloggar där det händer mycket.
 
•Jag ska göra fler inlägg om dagen! Ibland långa och ibland kortare med kanske mer fokus på bilden. Det beror på! Så får ni lite mer Update under dagen och inte allting kl 22.30 på natten haha.
 
•Jag ska bli bättre med mina bilder. Ta finare bilder och redigera dem bättre. Jag HAR ju en kamera liggandes som jag aldrig använder längre. Vilket är sjukt synd då min förra blogg var en foto/vardagsblogg och jag fotade varje dag. Nu kanske jag tar upp kameran en gång var tredje månad? Men även om jag inte tar till kameran så ska jag se till att mobilbilderna blir bättre åtminstone!
 
•Jag ska inte blogga på helgerna. Det känns skönt för en lättstressad människa som jag själv att veta om att även om jag har satt lite mer krav på mig själv så ger jag mig även en chans att andas. Och helgerna är egentligen den enda tiden vi verkligen har för varandra som familj här hemma nu när Henke jobbar och jag värdesätter det högt! 
 
 
Det va lite om vad jag har för planer för min fina lilla blogg! Lämna gärna en kommentar om ni tycker det verkar som en bra idé eller om ej, ni kankske älskar min blogg som den är? Berätta! Snälla! Blir så himla glad av att få kommentarer här :) 
 
Nu ska jag fortsätta städa lite, imorgon är det kalas för lilleman så huset ska vara så fint som möjligt!! ❤