PINGVINBARN

Dagen!

Idag har vi haft en så skön slappardag verkligen! Jag har gått i morgonrock hela dagen haha. En perfekt söndag på många vis!



- Isa sov här i natt och jag tycker det är såå roligt att umgås med henne. Hon är mitt allt och jag skulle kunna göra vad som helst för henne! 

- Jag och isa har målat med akryl idag! Hon hade aldrig testat det innan så jag tyckte det var dags haha. Hon tyckte det var roligt! För min del var det ett tag sen jag målade nu och måste införskaffa mig fler canvasar så jag bara kan måla måla måla! Är så rogivande och härligt!

- Henke bakade pannkakor till frukost! Så himla gott och vardagslyx (helglyx??) på hög nivå. Och då isa var här så smäckte vi på allt gott vi kunde hitta hemma! Tog fram grädde, sirap, socker, glass, chokladsås, kolasås och massa annat gott! Är det söndag så är det söndag och då ska man njuta ordentligt! 

- Fick två superfina buketter med blommor av Henke idag från ingenstans! Älskar blommor och de blir ännu finare oplanerade. Såå glad blev jag och dom är såå fina!!

- Lilleman och jag tog ett så skönt bad idag med. Vi badar nästan varje dag men just idag var det extra härligt på något vis. Sen efter badet överraskar han mig...

- Med att ställa sig upp helt själv!! Hela kvällen har han hållt på och mitt på golvet bara ställa sig upp. Han står länge och stadigt med! Helt sanslöst stolt blir man ❤ han förstår även när vi frågar om han kan ställa sig upp, då blir han jätte glad och ställer sig upp så fort han kan! 

- Till kvällsmat åt vi pulled pork och vitlöksbaguetter! Även det en liten lyx i vardagen. Så enkelt och så gott! 

- Fått städat upp och sopat golven, nu ligger vi alla till sängs och ska sova. Imorgon ska jag skjutsa skitungen till skolan så blir upp tidigt! Sen ska lilleman till tandläkaren imorgon med, ska bli spännande! ❤