PINGVINBARN

Söndag

I söndags så gick vi upp i vanlig ordning. Efter frukost så åkte vi upp till Cedrics farmor och farfar så passade de honom och sabaton under eftermiddagen. Jag och Henke spenderade den på Gekås! 


Både jag och Henke behövde lite kläder, Cedric behövde regn/utekläder, nappflaskor och såklart lite presenter till kalaset som är på lördag! Sen köpte vi lite smått och gott med, sånt man behöver ändå som tillexempel hushållspapper och annat småpryttel! 

Notan blev högre än vad vi gissade men då hittade också både jag och Henke mer kläder till oss än vad vi trodde att vi skulle göra vilket är väldigt positivt då jag inte hade några tröjor eller bh-ar och Henke behövde jeans bland annat! Så vi är väldigt nöjda med allt vi köpt och tyckte inte att någonting utav det var onödigt eller något vi borde väntat med. Och det känns skönt. Nu har vi så vi klarar oss med allt utom tvättmedel men det ska vi köpa på dollarstore istället. 

Vi var hemma igen efter sju och då kom vi till en jätteglad liten lillkille som sprungit hela kvällen fram och tillbaka efter ett tåg som farmor Tina drog! Så skönt att veta om att han trivs och har det bra när man är iväg ❤

Full vagn! På bilden kan man urskilja lillemans presenter, lite kalasfix och en dörrmatta bland annat! På andra bilden har vi en ny duk som jag hittade, den fick ersätta den orangea vi haft! Blev såå mycket bättre med den nya! Och så fick vi köpt ett nytt får till Sabaton, hans gamla hade sett bättre dagar haha!