PINGVINBARN

Sjukstuga

Usch... Idag har inte varit en bra dag för mig! Kände av förskylningen igår men var ändå pigg, idag vaknade jag upp med världens huvudvärk, halsont och täppt näsa på det. Henke stannade hemma för att kunna ta lilleman och jag har legat på soffan och mått piss hela dagen. 


Har ingen feber dock vilket är skönt! Och lilleman har varit jätte pigg och glad idag så verkar som att det värsta är över för hans del. Henke verkar må bra med vilket är skönt! 
Hoppas på att förkylingen släpper tills lördag bara för min del så att man har energi att åka till Göteborg med Isa! 

Imorgon blir det vila vila vila och ett varmt bad så ska vi nog slå denna förkylningen på nosen!

Morgonmys med en galning till lillkille! Ska stå och gå heeeela tiden nu! Han är så duktig ❤
#1 - Anonym

Hejsan! Supertrevlig blogg du har. Gillar verkligen den och kul att du uppdaterar flitigt! Men undrar bara, när ska du börja jobba igen? Är de när lilleman börjar dagis? Och isåfall med vad? :)
Tack för en trevlig blogg kram

Svar: Hej! Tack för de fina orden!! Jag jobbar inte utan är nu mammaledig med Cedric tills han börjar dagis och då blir jag sjukskriven tillsvidare! Kram!
PINGVINBARN