PINGVINBARN

Dagens....

Bästa: Att hämta och lämna lilleman på förskolan. Han blir så glad när vi kommer dit och så glad när jag hämtar honom! Är en sån lycka hos både honom och mig att det känns som jag ska explodera. Kunde inte hittat en bättre förskola!




Sämsta: Har en klump i magen och känner mig stressad över psykologen imorgon. Vet om att jag kommer få ångestattacker vilket gör att jag drar mig från att åka. Men jag måste ju. Är svårt och jobbigt när kroppen skriker två saker samtidigt.. ska verkligen försöka åka imorgon. Hur jobbigt det än är så ska jag försöka! 



Längtan: Jag längtar efter sommaren! Ska bli såå roligt att se lilleman vid havet, få koppla av och bara njuta i några veckor! Vi får se hur varm sommaren blir dock med tanke på att det fortfarande snöar titt som tätt.. 

Från i somras 🙌🏻

Roligaste: När jag ska göra köttbullar lite snabbt och Cedric kommer springandes för att få smaka. Efter 200 köttbullar så frågar jag Cedric ifall han kan ge Sabaton en varpå Cedric tar köttbullen, går fram till Sabaton och sträcker fram handen med köttbullen i. Sabaton sträcker fram huvudet och ska ta den när Cedric i sista sekund drar tillbaka handen i ett gapskratt och stoppat in köttbullen i sin egen mun istället. Sån buse! Haha 



Mysigaste: Antingen att jag ska få somna medans jag kramar om Henke (han har ju jobbat natt men nu jobbar han förmiddag) eller att katterna ligger och värmer upp knäet på mig för tillfället! 

#1 - Liv Ringström

men åh vad härligt det såg ut på bilden med poolen! Längtar så till sommaren nu så man kan hänga på stranden!

Svar: Hej! Ja men visst gör det!! Kram!
PINGVINBARN