PINGVINBARN

10 saker...

... du inte visste om mig! 


1. Jag sover alltid med en kudde mellan mina knän, annars blir mina ben fulla med blåmärken.

2. På tal om blåmärken så får jag det sjukt lätt! Minns att min bror en gång tog tag i mina överarmar, lyfte upp mig och flyttade på mig en halvmeter för jag stod ivägen. Fick absolut inte ont eller något men dagen efter hade jag fina handavtryck i blåmärkesform på armarna. Sjukt!

3. När vi även var inne på att sova så älskar jag att sova med en filt under täcket. Blir vaaaarmt och mysigt! Årstid spelar mindre roll.

4. Dock får jag PANIK om mina fötter blir för varma och föredrar fötterna kalla. Ibland svullnar de upp och blir jättevarma och jag får då panik och gör ALLT för att kyla ner dem. 

5. Jag äter nästan allting med sked istället för gaffel. Tycker att det är så himla mycket smidigare. Jag och min storebror är de enda som gör det vad jag vet och Henke har ännu inte efter snart tre år ihop lärt sig detta och lägger 9/10 gånger fram en gaffel till mig. 

Djuren får gärna sova med mig och min filt! Mysigare går knappt att få ❤

6. Jag är äcklad av fötter. Tycker det är den absolut vidrigaste delen på en människa och har så svårt för att ta på andras fötter. Inte Cedrics än dock. De är okej! 


7. Jag drömmer om att ha ett eget företag inom smink/foto/konst. Älskar att vara kreativ och göra andra glada så det hade varit något. Dock så tror jag själv inte att det kommer hända men drömmen finns där..

8. En annan dröm jag har är att få åka och hälsa på min bror som bor i Boden. Vilket är uppe i Norrland! Jag har aldrig träffat honom men vi har haft kontakt sen i somras, han pratar roligt och har väldigt mycket Bramstång i sig, även en av hans söner är väldigt mycket Bramstång! Han och Cedric är såå lika ibland ❤

9. Jag vaknar varje morgon med rädslan att Cedric inte gör det. Speciellt de dagar som jag vaknar före och får väcka honom. Är en oro som ligger och drar sig i kroppen varje morgon innan hans underbara babbel drar igång. 

10. Jag äter inte youghurt. Jag dricker det alltid! Om det inte är med flingor då vill säga. I det fallet så äter jag det. Men alltid annars så dricker jag det hellre! Och allra helst ur en mugg. Blir godast så? Haha. 

Underbara unge ❤