PINGVINBARN

Humöret på topp

Helgen har bestått utav städning. Massvis med städning. Och vi fick betalning för det med! Killen som var här och kollade på lägenheten vill ha den! Så vi kommer flytta ut den 1:a november istället för 1:a december. Sååå skönt!

Annars så har vi försökt ta det lugnt, umgås med familjen och bara va. Jag ringde runt idag och sökte till fler vikarie ställen, ska skicka mitt cv och personliga brev till alla imorgon och sen hålla mina tummar. Hoppas på det bästa men vet att vad som än händer är menat att hända!

Idag har vi även varit iväg i Ulricehamn en sväng, kollade in den lekplatsen som Henke pratat om och där kommer Cedric ha mycket kul i framtiden!! Han fick gungat lite denna gången bara, fanns inte så mycket mer för de i hans ålder. Men om ett halvår kanske!

Efter lekplatsen så åkte vi till Jennys Thai i Ulricehamn, såå gott där! Vi båda tog wokade äggnudlar med kyckling och dog lite båda två för det va så gott. Cedric fick äta räkchips vilka han tyckte va riktigt goda! Han är så söt när han gillar en sak, då sitter han och skrattar med den i munnen hahah ❤️

När vi kom hem så gav vi lilleman lite välling och sen la vi honom, han somnade direkt verkligen och har sovit i över en timme nu. Jag och Henke har gjort några musical.lys (har ni det med? Följ mig där! Kimsmileb heter jag!) och nu göttar vi oss bara. Ska kolla nåt avsnitt Gilmore Girls och sen lägga oss för natten! ❤️