PINGVINBARN

Städning
Städat hela dagen nu, bara lite småpill kvar så som vardagsrumsbordet som ska torkas av och så ska vi bädda sängen. Annars har vi åter igen ett rent och fint hem! Är så svårt att hålla iordning när både jag och Henke är såna som kan gå förbi saker som ska slängas även om vi ska till köket och jag är expert på att låta mina kläder ligga kvar i soffan även om jag går förbi tvättkorgarna när jag går och lägger mig på kvällen sen. Och sen tre katter på det som älskar att skapa kaos bara för att.. Det blir skitigt! 

Men idag tog vi tummen ur och gjorde iordning ordentligt. Vi ska fortsätta imorgon, då ska vi tvätta och skura golven samt städa badrummet. Det tråkigaste helt enkelt! Tänkte att jag kunde ta lite bilder imorgon på hur det ser ut här i lägenheten då det var några av er som frågade efter en husvisning, och nu när vi ändå städat så! Jag har ju liksom ingenting att skylla på då ^^

Annars så tar vi det lugnt idag. Ska göra köttbullar och potatismos (hemmagjort x2 såklart!) och så ska jag testa att spela Farcry en stund. Cedric bullar runt i magen och trycker och har sig. Supermysigt att känna han där inne!