PINGVINBARN

Hemmafru deluxe
Har idag varit riktig hemmafru! När Henke åkt till jobbet så hämtade jag posten, sen åkte jag till Ica och hämtade ut två paket - ett till Henke och ett till mig (babyboxen). 

Sen när jag kom hem så satte jag mig för att sy! Sydde ett litet täcke/filt/ingen aning. Blev sugen på att prova att lappa, så klippte ut sex stycken någorlunda lika bitar, återanvände en missfärgad handduk och sydde ihop! Var pilligt och jag sprätte mååånga gånger då hjärnan inte hängde med. Men tillslut så blev det någonting iaf! Gillar färgerna och mönstren, är från en gammal tröja och en gammal gardin!

Och nu har jag gjort egna biffar som jag håller på å steker! Blir så mycket godare när man gjort det själv tycker jag. Dock så är jag inte sugen på biff för fem öre, utan jag vill ha varma mackor med massa ost på..! Får la göra det med så Cedric blir nöjd! (Skönt å ha någon å skylla på hehe) 



#1 - Olivia

Hade varit roligt med och se hur ni bor :)

Svar: Hej! Har visat lite innan men kan absolut ge er en husvisning! Ska bara städa först 😉
PINGVINBARN

#2 - Alicia

Vill också ha mer rundtur i er lägenhet :D