PINGVINBARN

Nära och kära

Idag har vi haft full rulle hela dagen! Gick upp halv åtta redan (kanske satt en timme i soffan och lata mig efter jag gick upp, hehe) och ringde runt lite. Fick ringt min lillasysters mamma för att se om lillfisen kunde kommit hit idag för att umgås, sem fick jag även ringt min farmor så hon också kunde komma hit! Och så pratade jag med min storasyster i telefon med. Är faktiskt stolt över mig själv, jag som hatar telefonen i vanliga fall.. 


Isa och farmor kom hit efter någon timme! Var såå mysigt och trevligt. Hade saknat min farmor och Isa med för den delen. Vi alla tre bestämde oss för att försöka träffas en gång i veckan för att umgås, kan vara kul för farmor med så hon inte känner sig ensam ❤ farmor åkte hem igen vid ett-tiden men isa stannade kvar till kvällen. Min storasyster kom förbi och fixade mina naglar idag med så nu är de superfina till nyår och början på det nya året! Skulle jag bara ha fått ordning på håret mitt så hade jag varit nöjd haha. Men när lär jag bli det? 

Sen vid tre-tiden så kom mina fina vänner Josephine och Bella förbi! Vi lagade mat alla fyra (Henke hade åkt till sin bror och Jasmine åkte hem till Lena igen). Det blev bacon, kyckling, makaroner och sallad. Och så sås till såklart! Vi tjötade skit, spydde lite galla på varandra om allt och inget och så kollade vi på serier. Jag har börjat kolla på Vampire Diaries igen då säsong 3 och 4 av the 100 inte finns på Netflix. Var härligt att bara va, komma ifatt lite med varandra och få ur sig en del! 

Jag åkte och lämnade isa vid halv åtta och nu sitter familjen Bramstång/Davidsson och slöar i soffan. Lilleman leker på golvet och ska snart få ny blöja och nattas. Dock verkar han inte jätte trött än men det kommer väl!