PINGVINBARN

Helgen

Idag jobbar jag eftermiddag, sitter på rast nu men går snart tillbaka till arbetet. Slutar 21.00 ikväll! Härligt att jobba på ett boende såhär på fredagkvällen för då går man inte miste om fredagsmys framför tvn! Till kvällsmat fick alla tacos tillexempel! Underbart

I helgen så ska jag umgås mycket med min kära Isa, är texasdagen i Svenljunga imorgon så tänkte dra med henne dit! Henke ska till Hofsnäs och titta på coola bilar, får se om vi hänger med dit eller ej. Men det ser ut som att det blir en bra dag!! Ska även följa med Isa till hennes häst, så ska hon rida en stund och jag leka ridlärare hehe.

På söndag ska vi hjälpa Lena, min lillasysters mamma, med att byta ut sin gamla soffa mot en ny! Sen efter det lär det bli häng hos dem en stund. En härlig dag alltså!

Vad ska ni göra i helgen? ☺️

Cedrics fina leksakskista! Ska som sagt måla om den, men vi är väldigt nöjda!