PINGVINBARN

Övernattning och nya krafter
I torsdags så fick Cedric åka hem till sin "mormor" på lite kvalitetstid. Jag behövde få vila ut så jag fick tillbaka lite ork, så jag kan fortsätta vara en bra mamma till vår son. Blev att Cedric sov över hos henne så storstädade jag lägenheten och så fick jag och Henke lite egentid och andas lite.

Blev att vi i fredags tog sovmorgon och en riktigt god frukost. Åkte sen in till Ulricehamn på lunch och fika på Torgstället, var mysigt med en liten mini dejt! Sen åkte vi till lager 157 och köpte lite nya kläder till Cedric (som ligger i hans byrå redan..) och efteråt åkte vi hem till Lena och Isa för att hämta vår son. 

Blev att vi stannade en bra stund på kvällen. Lena bjöd på tacos och så hade jag och Isa behövlig tid tillsammans. 
Idag så har Henke varit i Skillerås hos sina föräldrar med Cedric. Henke har tvättat sin bil medan jag har varit kvar hemma och tvättat våra kläder. Är fortfarande en heel del kvar, som tur är så har vi tvättid till nio i kväll! 

När Henke och Cedric kommer hem så blir det grill och så kommer Henkes bror över på tjöt och spel! Är skönt att ha förnyade krafter igen!




#1 - Lena

Tacksam att ni finns och att jag får vara mormor till Er son <3