PINGVINBARN

2016-04-19
Blev inte många timmar sömn i natt. Cedric somnade vid halv tio och jag gick och la mig vid elva. Henke kom sen hem vid halv tolv och då vaknade Cedric. Bad Henke ta honom så jag skulle få sova vilket han gjorde. Sen vaknade jag till av att Cedric gnällde men tänkte inte mer på det, Henke skulle ju ta honom. Men insåg rätt snabbt att han inte kom så jag fick gå upp och titta till Cedric. 

Han låg klarvaken och vrålhungrig. Lyfte över honom till våran säng och då kom Henke in och berättade att han hade lagt sig på soffan för han blev varm och hade ont i ryggen. Så gick han och la sig igen och jag fick ta en klarvaken Cedric även om jag var dödstrött. Fick sovit en halvtimmes sammanhängande sömn som mest och allt som allt sov jag max tre timmar i natt. Super kul

Gick upp vid halv åtta och åt frukost och så har vi vilat i sängen sen dess. Men Henke ska till tandläkaren idag och Cedric ska på läkarbesök hos barnmorskan. Så jag får väl gå upp och laga mat så vi får i oss innan vi ska åka och så Henke har till jobbet. Så försöker jag tagga till promenaden jag och Cedric ska ta sen, kanske piggnar till av den.