PINGVINBARN

Igår, idag och snart
Hann inte visa er de nyinköpta kläderna igår, vi kom hem ganska sent och jag var sjukt trött när vi kom hem. Var ju på arbetsintervju, vilket gick superbra och jag bara väntar på att de ska höra av sig igen med tider till mig! Sen så åkte vi till Hulared och köpte en gåstol till vår lilla pingvin, den var super cool med massa olika ljud och ett läge där den blir till en hoppstol tillexempel. När vi kom hem med den så satt vi och lekte med den innan Henke snällt bar ut den till vårt förråd. Sen gick vi ut med alla sopor, vi källsorterar så blir den del skit i de olika lådorna vi har. Efter det så åkte vi in till Tranemo för att panta och sen bar det av vidare till Henkes föräldrar på mat. Vi var hemma igen vid nio tiden!
 
Idag så gick jag upp och åt frukost, sen tog jag med kameran och katterna ut till gårdsplan så de skulle få leka av sig lite. De ääälskar att vara ute! Men då vägen ligger så nära så har vi inte vågat släppa dem helt själva ute än. Men jag tog i alla fall lite bilder på de små när de var ute! Tänkte visa er dem här innan jag går och tar kort på kläderna vi köpte! Var sjukt längesen jag använde min kamera, hade nästan glömt hur den fungerar haha
 
Våra fina missar, lilla Foxie och Sam! Kurri är instängd innomhus än så länge och har fullt upp med sitt ;)
#1 - ɑ n n i k ɑ

Söt!