PINGVINBARN

Stilinspo


Kollage: Kissie
 
Kappa | Klänning | Boots | Klocka
 
 

Jag läser många olika bloggar och Kissie är en av dem. Såg den här outfiten hon har på sig och blev så kär!! Allt går ihop så enhetligt, som klänningen med en turtleneck, de trendiga lårhöga bootsen och höstkappan. Kan inte slita mig från det! Haha ^^
 
Men, jag har ju ett litet problem. Min stora runda gravidmage skulle få den fina klänningen hon har på sig att åka upp minst en decimeter och då bli lite väl kort. Men inte ska man ge upp för det! Gick in på Nelly.com och hittade en klänning med turtleneck, men som passar mig med min kula! Och när man ändå är inne och tittar så hittade jag även en kappa, bootsen och en sjukt snygg klocka. Klicka på länkarna så kommer ni till plaggen! Klänningen är inte alls dyr och finns i olika färger med, men bootsen och kappan kanske inte riktigt ligger i min prisklass just nu.
 
Ska nog önska mig klänningen i julklapp.. Eller klockan.. Hm.. Henkee..? De var ju inte så farligt dyra ^^