PINGVINBARN

Dagen före dopparedagen
Idag var vi iväg på sista-minuten-shopping i Borås. Vi skulle hitta julklappar till två till. Slutade med att vi hittade till en av dem, en till julklapp till min lillasyster och så köpte Henke en julklapp till sig själv! Han hittade ett par riktigt goa tofflor som va jäkligt snygga för lite över 200kr. Jag har ett par här hemma redan som vi har slagits om, så han behövde ett par egna och dessa blir kanon! 
 
Sen tog vi en snabbistur hem till Cedrics gudmor, Sabina, då hon hade köpt en julklapp till mig! Var en såå fin klänning som kommer passa perfekt imorgon! Sen satt vi även och snacka lite skit. Mina höfter och min rygg var helt slut efter att ha sprungit runt i stan så var väldigt skönt att sätta sig ner och bara ta det lugnt en stund.  
 
Nu har vi kommit hem och städning står på schemat. Henke är iväg och handlar så kommer han och hjälper till sen. Har fått stränga order att inte dammsuga men det är just det jag vill göra! Haha. Men Henke tänker på min stackars rygg ju så jag får nöja mig med småplocket så som disk, tidningar och annan skit som man drar fram men inte orkat ställa tillbaka! Sen efter det ska vi, om vi hinner, hoppa in i duschen och sen äta lite innan vi åker bort till Limmared hem till min lillasyster!
 
Vi ska nämligen på uppesittarkväll hos dem! Min bror och hans lilla familj kommer dit med så ska bli supermysigt! Lena har fixat så vi ska mumsa på ostbricka med, vilket jag absolut inte säger nej till. Älskar ost!! 
Men nu ska jag städa, så vi kan komma iväg sen! Och hörs vi inte innan så önskar jag och Henke er alla en riktigt god jul!!
 
En bild från förra årets frost. Här är ju bara lera...